петък, 5 октомври 2007 г.

Баналности от истинския свят

Всеки има таксиджийска история
Неслучайно в "Теория на конспирацията" главният герой - параноик, е таксиметров шофьор. Един такъв със светнали очи ми обясни днес, че светофарите нарочно се пускат да светят червено, за да се изгаря повече бензин и шофьорите да плащат повече. Друг един каза, че за да няма задръствания, трябва да направят бензина 10 лв. литъра. Напомни ми за чудесното Bombing for peace is like fucking for virginity.

Всеки има учителска теория
Докато стоях пред кабинета на данъчните лели, открих причината, която кара тези симпатични жени на средна възраст да не бързат да ме обслужат, да ми говорят на "ти", да ми се подиграват, че съм зле с математиката, защото имам грешка в декларацията, и да излизат в "технологична почивка" между 15 и 15:20, като преди това са обсъдили пред мен "Петя какво го роди".

Причината е, че заплатите им са ниски. Следователно нямат мотивация да работят. Да направим заплатите им 1000 лв. След това да им дадем да разберат, че ако не обслужват качествено, ще бъдат уволнени. Мисълта, че имат какво да губят е чудесен мотиватор. Да направим това първо с учителите, а после и с всички останали.

И накрая, нещо от света на буквалистите
The Deer Hunter:

Няма коментари: