четвъртък, 27 септември 2007 г.

Топ 3: Противодействие на есента

1. Анимационно филмче, което да казва недвусмислено, че светът е добър, а злодеите си получават заслуженото
2. Червено вино от не-евтин тип в романтична или приятелска компания; или компанията без вино, няма значение
3. Пътуване наблизо или надалеч, с цел откъсване и припомняне, че другите места те правят по-истински


P.s.:Извинявам се на Нуша и Владо, че забавих коментарите им толкова много - не съм припарвал до блога от няколко дни. Наистина напоследък реалността не предразполага.

P.p.s.: Блогът на Владо е много интересен. Блогът на Нуша също:)

6 коментара:

nousha каза...

Спокойно, аз бях решила, че нещо се е прекацало при изпращането на коментара. Силно се надявам, че Владо е дошъл насам от линка към твоя блог в моя, така ще се чувствам допринасяща за нешо добро.

Описаните в поста неща ги практикуваш или са в сферата на пожеланията? Филмче в момента нямам под ръка, но много подходящи приказки ми се намират, имат и картинки, а може да се чете и "Дъга" (от която притежавам всички броеве, просто няма как да не се похваля). Хайде да пием вино!

Zmei каза...

Вероятно от тебе е дошъл, за което благодаря:) В днешно време е хубаво човек да има няколко читателя. Стига да има какво да предложи, в което аз, за съжаление, напоследък не се справям толкова...

Описаните от мен неща ги практикувам или ми предстои да ги практикувам. Удивително е, че притежаваш всички броеве на "Дъга"!

Що се отнася до виното, предложението е чудесно. Само трябва да се материализирам, защото сега съм само една абстракция... в мъжки род. Един абстракций така да се каже... реалният свят е пълен с условности, за разлика от виртуалния.

nousha каза...

Абстракций е нещо като роднина на муз (муза в м.р.)
И във виртуалния се намират условности, може би от малко по-друго естество. Не е ли гадно обаче да знаем, че ги има в реалния, и да ги заобикаляме просто като побити камъни? Искаш да направиш нещо, нещо хубаво, което ще доведе само до положително настроение у теб и околните, примерно, но започваш да се чудиш сега кой какво ще си помисли (примерно). Разсъждавам си, не става дума за нещо конкретно.
Решиш ли да се материализираш, свирни три пъти дълго и един път кратко, да знам да дойда на чушмата да си налея менците. Знам едни думи такива щото от нея да си наточим после вино ;)

Анонимен каза...

Признавам си. Нуша добави един referral в сметката си :)

За което искрено й благодаря и аз.
Досега се въздържах от blogroll в истинския смисъл на думата, защото повечето хора, които имат такъв, слагат там много и доста разнородни блогове и оставам с чувството, че иде реч за (един вид) "link-ни ме, да те link-на", което само ми губи времето. Замислям се обаче дали да не ви изрекламирам и двамата, щото си струвате действително.

Zmei каза...

Владо, благодаря ти за думите:)

Всъщност блогролът е какъвто си го направиш, нали:) Моето е наистина селекция на "best of the best" за мен. В началото имаше малко излишни, но ги махнах. А "link-ни ме, да те link-на" е просто израз на отколешния стремеж на блогъра към популярност, който се мери в разните му там Technorati-та и прочее...

Анонимен каза...

Вярвам ти за blogroll-a, въпреки че аз бих махнал поне 1 линк, ако това беше моят blogroll.

Та така де - просто едни читатели идват при теб заради един тип постове, и биха се зарадвали на едни линкове в blogroll-a, а други - на други постове и линкове. Ти пък си слагаш там това, което ти харесва на теб. Не знам... сякаш предпочитам да го правя целенасочено в постове, отколкото перманентно в blogroll-a.

Извниявай, че разводних темата.
Tom & Jerry forever! :)