четвъртък, 19 юли 2007 г.

Ал Жеро и Джордж Бенсън са в София

Тъкмо се чудех с какво днешният ден е по-различен от последните няколко, заети с неуморно центрофугиране, и се сетих за концерта на Ал Жеро и Джордж Бенсън. Надявам се да сте намерили начин да се сдобиете с билет - бяха адски скъпи този път, но според мен си заслужават всяка стотинка. Ако сте фенове, разбира се.

Забавлявах се да гледам това видео за албума Givin' it up, защото по времето, когато е правено (през есента на 2006), двамата общо са имали 13 награди Грами, а към настоящия момент са 15. Добре изпълняват петилетката момчетата.

Не че степента на легендарност се измерва в награди Грами. Жеро и Бенсън са абсолютно от друг свят, но някак успяват земно и приятелски да те запалят по хубавите неща в живота. Действат като топла шоколадова напитка в мързелив летен следобед. Направо ми се струва, че като приключат днес в Зала 1, в София ще има 2000 повече усмихнати хора, а светът ще е по-красив и бял някак.

Или може би това за белотата не е уместно, да не се приеме като някакъв намек. Между другото, винаги съм смятал, че черните хора имат по-различно усещане за музиката, което в много случаи ги прави великолепни музиканти.

Както и да е. За тези двамата все още не е измислен подходящ суперлатив. Тази вечер ще има магия, и аз ще се омагьосам с удоволствие.

3 коментара:

nousha каза...

О, ще чакам да прочета после споделени впечатленията! Аз бях миналата година на Жаро, беше великолепно - нейде из "Словеса" се намира материалът, който бях писала тогава. Убедена съм, че довечера ще е пракрасно, приятно изкарване :)

Zmei каза...

О, да, забелязах, че пишеш в словеса и съм силно респектиран:)

Ще се напъна постът ми след концерта също да е приличен "материал". Всъщност, очаквам да е толкова яко довечера, че да нямам нужда от напъване:)

nousha каза...

Чакай сега да те дореспектирам - заместник главен редактор съм там (чудо голямо де). :):) Реално сайтът си ми е като рожба, ама нали главният е мъж, та от мен да мине, не се натискам на хартия да му оспорвам единствеността и върховенството :)
Под секрет - не ми харесва как пиша там, има още какво да се желае.
По темата - забелязала съм, че аз пиша много по-трудно за събития, които са ми харесали, отколкото за такива, по които мога да изреждам забележки. В този контекст, дано довечера след концерта нямаш какво да кажеш :)