сряда, 1 август 2007 г.

Срутващи се нови сгради

Докато блогът ми е във ваканция, той се чуди какво да прави. Опцията е почивката да продължи до самия край на Август, с кратко завръщане сред железобетона за една седмица.

Реших да подготвя серия ваканционни безумия - снимки, клипове и други подобни, които да седят на драфт, и аз ловко да поствам през телефона си, докато съм далеч.

Първото идва от Einstürzende Neubauten. Името се превежда приблизително като заглавието на поста - Срутващи се нови сгради. Под Neubauten най-общо се разбира строителството в Германия след втората световна война - по-удобни и не толкова красиви сгради.

Клипът се казва blume и изобщо не е най-шантавото видео на групата. Така че дано ви допадне:)




Един от основните хора в Einstürzende Neubauten е Бликса Баргелд. Запомнете това име. Той ще бъде чест змеев гост.

2 коментара:

Анонимен каза...

:) Разкажи за произхода на псевдонима на Бликса - не по-малко интересно от името на групата. Както и за другите проекти, в които участва. Моля!
Определено е една от най-любимите ми откачалки :)

nousha каза...

Опа. Тъкмо обикалях като гладно циганче из блоговете да си намеря нещо за четене, най-вече защото имам толкова много за писане, че не ми се мисли :) Точно преди три дни си дръпнах "2х4", Не се претрисам, когато се окаже, че някой познат слуша малко известна група от "моите", но е приятно :)