сряда, 11 юли 2007 г.

Междузвездни войни под звездите

Тръпки ме побиват щом чуя музиката от "Междузвездни войни", а днес едни приятни хора ще я свирят под открито небе - в градинката пред Народния театър - и аз ще ходя да ги слушам.

Очаквам концертът да е невероятен, защото знам на какво е способен Веско Ешкенази с цигулката - може да разплаче интелектуалка от 200 метра разстояние. Ще му помага и лятната филхармония, на която много й приляга да се казва така и да свири през лятото. Ще направят някои от по-добрите парчета на Гершуин, а освен това в програмата ще има Брамс, Вивалди, Сен-Санс и други от същата компания. Да не споменавам музиката от Индиана Джоунс, Хари Грънчаря и Извънземното. То аз може и да не я споменавам, но пък те ще я изсвирят.

Според прес-съобщението, което видях днес в дневник, "На финала ще звучат камбани, топовни залпове и ще има заря."

Какво да ви кажа - класика!

3 коментара:

nousha каза...

Аз смятам да мина да чуя какви ги върши Дулсе Понтеш, страшно обичам фадо. Никак не е хубаво, когато има две интересни събития по едно и също време...
Аз май много се разкоментирах тук, ще трябва да се взема в ръце ;)

Zmei каза...

О, изобщо не се притеснявай, коментирай на воля! За мен е удоволствие! А за Дулсе - да, кофти е, когато се припокриват събитията. Въпрос на цвиливизационен избор. И освен това лъжа ли се, или името и може приблизително да се преведе като Сладка Мостова?

nousha каза...

Ха, не се бях замислила! Там е работата, че португалски, дори и испански, не разбирам, но от аналогии с известните ми езици, поне за Дулсе сигурно си прав ;)

Може ли да отбележа само, извини ме, ако е прекалено нахално, че не съм фенка на цветовете в коментарния блок (тук ми трябва един емотикон, изобразяващ засрамено момиченце, което си усуква крайчето на рокличката).