сряда, 4 юли 2007 г.

Ярко лято със З.

Алекс спомена за скромната ми теза, че прекомерното четене на чужди блогове води до проблеми в твоя собствен. Ще ми се да я доразвия и прерасна (хубав глагол, неупотребяван така преди) в серийка от текстове. Нещото, което ме провокира в най-голяма степен беше зърването на една леля в нечий блог, която работела като "blog consultant". Прозрението, че има хора, които си вадят хляба и imac-a от консултиране за чужди блогове, направо ме изуми.

Отдавна се чудя как точно да мина freelance и едновременно с това да нямам финансови грижи. Измислих - искам да съм консултант по блогове! Разбира се, това щеше да е много по-лесно, ако вече бях доказал се блогър с хиляди верни читатели, които да оценяват моите умения. Защото сега спокойно мога да кажа на някого - ако се чудиш какво да правиш с блога си, питай Пейо (не познавам Пейо и може би на него няма да му е интересно да го питат - това е само пример). Знам и кого да кажа да не пита, за да не получи неприятно грешна представа.

Не съм известен блогър. Но нека ви кажа нещо - най-знаещите и кадърни спортни журналисти не печелят от спортни залагания. Може би веднъж на високосна година, колкото да останат все така зарибени в заблудата си, че теоретичното знание може да се приложи на практика едно към едно.

Убеден съм, че знам почти всичко необходимо за един блог да е успешен. Ще споделя това знание, за да положа основите на тази вярна аудитория, която ще е готова някой ден да ме препоръча на приятели или непознати, желаещи да имат успешни блогове. Едновременно с това ще опитам да следвам собствените си съвети, което ще даде нагледно инфо за потенциалните резултати.

Все пак не смятам да изоставям блога си такъв, какъвто беше досега. Надявам се малкото хора, които по някакъв начин са привлечени от това място, да останат. Благодаря!

Няма коментари: