събота, 28 април 2007 г.

How to be a star

Когато се събужда, погледът му блуждае, очите му продължават да се извъртат нагоре в неконтролируем опит да се затворят. Май е раздразнил конюнктивата си от взиране в монитора напоследък. Ръцете му опипват непознато пространство наоколо, за да намерят звънящ мобилен телефон. Открива, че е в квартирата на Приятелче, снощи - купон.

Става бавно, май е сам в цялата квартира. Събота е, но повечето други хора са на работа. На път за банята открива тайната на Приятелче. До огледалото има закачен лист А4, на който на ръка с печатни букви е написано:

Аз съм позитивен.
Аз съм силен.
Аз имам енергия.
Аз постигам целите си.
Аз ставам все по-добър в това, което правя.
Аз не допускам почти никакви грешки.
Аз действам зареждащо на хората около себе си.
Аз харесвам външния и вътрешния си вид.
Аз общувам повече от свободно.

Значи така се става звезда. Прочита го няколко пъти. Чувства се като че ли е изпил витамин.

Няма коментари: