събота, 30 декември 2006 г.

Анонимен ден

Една от най-честите ни илюзии е, че можем да променим много неща в себе си наведнъж като с магическа пръчка. Поне четири пъти в годината ме прихваща нещо, намирам листче и оформям хубав списък с нещата, които искам да променя. Нещо като равносметка и опит за обещание, че следващият период ще изпълня това, което не съм успял в предния. Само че съм разсеян и досега май само веднъж съм успял да сравня две листчета от различни периоди. Приличаха си поразително. Успях да задраскам само някои дребни материални придобивки, които странно защо бях сложил в списъка с желанията за промяна (може би промяната в статуса няма-има е добро обяснение).

Боби знае за тези мои наблюдения. Казва, че като онзи лаф с цигарите дето се отказват по няколко пъти на ден, и той е ставал друг човек поне дузина пъти през живота си. Друг е въпросът, че понякога нещо дребно може да те промени много. Именно той един следобед дойде да пием бира доста променен.
-->


Няма коментари: