петък, 25 януари 2008 г.

Автомобилът

След 9 години почти непрестанно ползване на таксита в София, вече мога да кажа, че знам всички проблеми, с които някога се е сблъсквал който и да е таксиметров шофьор. И вие ги знаете, нали? А трябва ли да ги знаете?

Иде ми да благодаря на човека зад волана всеки път, когато:

- ме закара жив, въпреки нарушенията и превишената скорост;

- не запали цигара или ме попита дали ще ми пречи;

- не ми разказва за жена си/предложенията за секс, които получава/историята на живота си/каквото и да е;

- не слуша чалга,

и списъкът продължава. Срещу известна сума или споменатото по-долу возило съм готов да предложа на всеки собственик на такси компания съвети, които ако се следват, ще увеличат клиентелата му.

Май купуването на автомобил тази година е неизбежно. Някой да продава качествен класически Ситроен DS?

Няма коментари: